a sencor-ról

A Sencor már lassan fél évszázada azon munkálkodnak, hogy magas presztízs értékű fogyasztói elektronikai termékekkel színt vigyenek a háztartásokba. Japán eredetű márkánk a legmodernebb technológiák megalkotásán és alkalmazásán túl kiemelten ügyel arra, hogy a termékek könnyebbé és szórakoztatóbbá tegyék a mindennapokat.

Páratlan termékkínálatunk lehetővé teszi, hogy vásárlóink egyediségüknek megfelelő elektronikai berendezéseket válasszanak. Főbb jellemzőink a széles termékskála, a remek design, az innováció és a kifinomult márka-image.

Kiemelt hangsúlyt fektetünk a minőségre: olyan szinten bízunk termékeinkben, hogy az összes háztartási kisgépünkre 100% pénz-visszafizetési garanciát vállalunk. A részleteket itt találja!


akció részletei

A SENCOR története

A SENCOR több mint egy márka: termékei egyedi és kifinomult megjelenésével, minőségi anyaghasználatával nem csak megkönnyítik, hanem élménnyé teszik a mindennapokat. Ismerje meg a SENCOR történetét dióhéjban:

SENCOR kisokos

  • A név a japán "sen" (jelentése 1000) és a latin "cor" (szív szó) kombinációjával született meg.
  • A márka logójában az "o" vörös korongként jelent meg, mely a felkelő nap szimbóluma és a japán minőségre utaló jelzés is egyben.
  • 1972-ben jelent meg az első többsávos kazettás magnó a SENCOR-tól.
  • A SENCOR olyan, teljesen új technológiák bevezetését tette lehetővé, mint a forradalmi visszatekerés funkció a kazettás magnóknál, vagy a kétkazettás magnó, mely a felvétel egyszerű átmásolása.
  • A cég Európába költözött a 90-es évek elején – a logó ekkor megváltozott.
  • Napjainkban a SENCOR több mint ezerféle terméket kínál hat nagyobb termékcsoportban, világszerte több mint 25 országban.

1969. A SENCOR születése

A 70-es években csúcsosodó gazdasági újraindítás felvirágoztatta Japánt: az új dolgok felfedezésének nyugtalansága mozdította elő a elektronikai iparág robbanásszerű fejlődését. Mivel az importált technológiák már nem voltak elegendők, az ország radikálisan bővítette kutatási és fejlesztési lehetőségeit. Ez a korszakot nevezzük a „Japán csoda” korának, amelyben a SENCOR született.
Sencor

A 70-es és 80-as évek

A SENCOR felvirágzásának évtizedei. Az ekkor megfogalmazott célok a mai napig elsődlegesek a cég filozófiájában: a legfontosabb a minőség. Megkezdődik az innovatív fejlesztés, megjelenik a változatos kivitel és az egyedi színvilág. A SENCOR kazettás magnók és autós sztereó egységek nagy sikert értek el Nagy-Britanniában, de az első igazi áttörést a forradalmi többsávos sztereó rendszer jelentette. Innen már nem volt megállás és olyan új technológiai megoldások jelentek meg, mint visszatekerési funkció a kazettás magnókhoz, vagy a sztereó autós rendszerek, illetve egy teljesen új termékcsoport a kazettás autórádió.
Sencor

A 90-es évek

A kilencvenes években a SENCOR európai cég lett, de a márka szíve továbbra is Japánban dobog. Annak ellenére, hogy logója megváltozott, a „Japán csoda” korában meghatározott irányelvek a mai napig érvényben vannak. A középpontban a szív áll, amely a japán minőség tradíciók és az európai intelligencia ötvözésében öltött testet, és a mai napig a termékeik iránti rajongás és szeretet vezeti a vállalat minden egyes üzleti döntését.
Sencor

Napjainkban

A Napjainkban a SENCOR a legújabb tendenciákra összpontosít, amelynek elsődleges alapját képezi a széles termékpaletta. A SENCOR minden aktuális témában jelen van és folyamatosan bővíti termékskáláját, mely mára több mint ezer terméket jelent. És, miközben más márkák sokszor csak beszélnek az innovációról a SENCOR folyamatosan alkalmazza azt a termékpaletta teljes kínálatára.
Sencor